ساعات پاسخگویی تلفنی و واتساپی همه روزه از ساعت 9 الی 17 میباشد.

ارتباط با بخش فروش:09962890630

سوالات متداول

لطفا قبل از ارسال پیام به ما سوالات متداول را بخوانید.

هزینه تحویل برای سفارشات از فروشگاه آنلاین چیست؟

هزینه های باربری چسب آکفیکس از فروشگاه آنلاین به عهده مشتری است

خرابی محصول

چنانچه محصول دچار خرابی ناشی از انقضا باشد، آکفیکس مجددا بار را مرجوع و جایگزین سالم آن را برایتان ارسال خواهد کرد

چه مدت تحویل داده خواهد شد؟

مدت تحویل وابسته به باربری مد نظر شما است. بار شما کمتر از 24 ساعت به باربری تحویل خواهد شد

دقیقا پس از سفارش چه اتفاقی می افتد؟

همکاران ما برای چک نهایی اطلاعات سفارش با شما تماس میگیرند

آیا برای سفارش خود فاکتور دریافت می کنم؟

بله فاکتور شما در واتساپ/ ایمیل برای شما ارسال می شود

اگر سوال دیگری دارید از طریق این فرم با ما در ارتباط باشید