بهترین عایق برای اتاق زیر شیروانی چسب های آکفیکس

چسب های آکفیکس

در ساختمان ها ، فرآیندهای انجام شده با مواد مختلف عایق برای جلوگیری از تلفات دمایی ناشی از سقف ها ، عایق سقف نامیده می شود. ممکن است از طریق عایق سقفی که به درستی نصب شده است ، از خنکی در تابستان و از گرمی در زمستان اطمینان حاصل کنید. تحقیقات نشان داده است که عایق بندی فونداسیون ، نمای خارجی و سقف در ساختمان تا حد زیادی از کاهش دما جلوگیری می کند. علاوه بر این ، 20-25 درصد از دست دادن دما به دلیل عایق بندی نامناسب روی سقف ها ایجاد می شود. از طریق مواد مناسب مورد استفاده در عایق بندی سقف می توان از چنین تلفاتی جلوگیری کرد. با این روش می توانید در هزینه های دما صرفه جویی کرده و بودجه خود را آرام کنید.

باران ، باد ، برف ، آفتاب و دلایل مشابه باعث می شود که بر اساس شرایط فصلی سقف خانه ها آسیب ببیند. برای اطمینان از محافظت از هوای سرد در زمستان  هوای گرم در تابستان ، باید توجه ویژه ای به نگهداری سقف داده شود. علاوه بر این ، باید اطمینان حاصل شود که نصب عایق توسط یک متخصص در این زمینه انجام می شود. از آنجا که مشکلاتی از جمله میعان ، تعریق و کپک در ساختمانهای عایق بندی مشاهده نمی شود ، به حفظ ساختمان در شرایط مناسب کمک کرده و از اختلال در سلامتی ساکنین ساختمان جلوگیری می کند.

 

سقف شامل دو لایه است که به عنوان پوشش حامل و سقف شناخته می شود. هنگام انجام مراحل نگهداری ، لایه ها باید جداگانه اداره شوند. مواد مورد استفاده ممکن است بسته به نوع سقف متفاوت باشد. فایبرگلاس ، پشم سنگ ، پلی استایرن اکسترود شده ، پلی استایرن منبسط شده و کف پلی اورتان از موادی است که به طور کلی استفاده می شود. فوم های عایق حرارتی و فوم های اسپری پلی اورتان برای عایق صوتی و حرارتی برجسته شده اند ، به ویژه در سال های اخیر ، آکفیکس ترجیحی ترین کف عایق حرارتی اسپری تک جز single در میان این محصولات در سال های اخیر است. آکفیکس یک گزینه نوآورانه برای روشهای عایق بندی معمولی مانند تخته عایق حرارتی پلی اورتان ، فایبرگلاس و پشم سنگ است که از عایق حرارتی و صوتی با کیفیت بالا در ساختمانها و خانه ها اطمینان حاصل می کند. با چسبیدن کامل به کل مصالح ساختمانی ، عایق حرارتی یکپارچه و بی نظیری را ایجاد می کند بدون ایجاد اتصالات و فضا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *