ماستیک پلی یورتان

چسب پلی اورتان آک فیکس ( AKFIX P635)

ماستیک پلی یورتان اکفیکس AKFIX P635 یکی از با کیفیت ترین برند های ماستیک در دنیا هست ، در حال حاضر ماستیک پلی یورتان اکفیکس با بهترین قیمت توسط شرکت آکفیکس در کشور عرضه می شود و برای اکثر پروژه های داخلی ارسال می شود ، با توجه به سابقه درخشان این شرکت و میزان رضایت بالای مشتری های پیشین ماهانه حجم زیادی از این محصول عرضه و در پروژه های مهم کشوری استفاده میشود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش محصول با آکفیکس تماس بفرمایید.

ماستیک پلی یورتان یا ماستیک پلی اورتان یک مدل درزگیر و آب بند است که به صورت سوسیسی و تک جزئی و بر پایه پلی یورتان در آکفیکس عرضه می شود.

این محصول تک جزئی که کاملا تیکسوتروپ است که به تاثیر از واکنش با رطوبت خشک می شود و تبدیل به ماده ای الاستیک و نرم می شود. مدت زمان سفت شدن ماستیک پلی یورتان به رطوبت دما و بزرگی درز بستگی دارد. با توجه به نوع سطوح و درزها  پیشنهاد می شود.

چسب پلی اورتان آک فیکس ( AKFIX P635)
چسب پلی اورتان آک فیکس ( AKFIX P635)

درزگیر KBIAKFIX-P635 برای آب بندی انبساطی سازه های بتنی ، درز لوله ها و تصفیه خانه ها و مخازن آب و فاضلاب کاربرد دارد. همچنین برای ترمیم درزها و ترک های تصادفی و بتن تخریب شده استفاده می شود. ضمنا این محصول برای پر نمودن و پوشش درز های شیشه ای و حتی درون وسایل نقلیه مصرف می شود. از دیگر کاربرد های ماستیک پلی یورتان می توان درزبندی سطوح آلمینیومی و فلزی در سازه ها، ساختمانها و سوله ها و درزبندی کاشی و سرامیک ها اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *